استوریج های شبکه

انواع استوریج ها و ذخیره سازهای Dell - EMC - 3Par - MSA - Unity - VNX - خرید و نصب استوریج - قیمت استوریج - خرید استوریج

استوریج های شبکه

انواع استوریج ها و ذخیره سازهای Dell - EMC - 3Par - MSA - Unity - VNX - خرید و نصب استوریج - قیمت استوریج - خرید استوریج

استوریج HP MSA 1040

همانطور که می دانیم ، امروزه در تمام سازمان ها دو قابلیت Entry consolidation و مجازی سازی ، ارتباط مستقیمی با میزان بودجه سازمان دارد . بنابراین به کار بردن تجهیزات مناسب جهت تحقق این هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است . استوریج HP MSA 1040  یکی دیگر از محصولات کمپانی قدرتمند HP می باشد  که در رده SAN استوریج های Entry level تولید می شود .

استوریج msa - استوریج msa 1040 - استوریج - hp msa 1040

 برای آشنایی بیشتر با این محصول به ادامه مطلب مراجعه نمایید. استوریج HP MSA 1040

این استوریج می تواند یک انتخاب درست در راستای برآورده کردن نیاز مورد نظر باشد . از جمله قابلیت های ویژه این استوریج که می توان به آن اشاره کرد ارائه دادن بسیاری از ویژگی های استوریج HP MSA 2040 می باشد ، و این در حالی است که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر نیز می باشد . جالب است بدانیم استوریج MSA بسیار مورد توجه متخصصان IT و سازمان هایی است که از HPE ProLiant و Blade Systems استفاده می کنند زیرا آنها به دنبال ساده تر کردن مدیریت استوریج ها می باشند .  MSA 1040 array از معماری جدید کنترلرهای  نسل چهارم با پردازنده جدید، پورت های 2-میزبان و 4 گیگابایت حافظه پنهان (Cache) در هر کنترلر پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است به کار بردن فرم فاکتور و تکنولوژی که بهترین شرایط برنامه را مهیا  می کند، این مزیت را دارد تا  از آخرین پیشرفت های سخت افزاری بهره مند شد . علاوه بر تمام توضیحات فوق الذکر باید در نظر داشت که استوریج MSA 1040 استاندارد ، برخلاف بسیاری از تولید کنندگان SAN استوریج، ابزارهای مدیریت بصری و خدمات داده ای قدرتمندی را مانند Snapshots و Volume Copy  ارائه می دهد ، و این قابلیت منجر به تامین و افزایش امنیت داده ها می شود .


ویژگی های  استوریج HP MSA 1040 :

سادگی : ساده تر شدن تنظیمات و پیکربندی ، معماری انعطاف پذیر و ساده سازی  مدیریت ویژگی های کلیدی این استوریج می باشد .

سرعت : استوریج MSA 1040 در مقایسه با P2000 G3 عملکردی بیشتر ارائه می هد ، در واقع این استوریج افزایش 50 درصدی عملکرد را به همراه دارد . 

مقرون به صرفه : پیکربندی iSCSI / SAS / Fibre Channel در این استوریج منجر به کاهش هزینه ها می شود. 

آینده نگر: معماری به کار رفته در این استوریج بسیار انعطاف پذیر است و به گونه ای است که قابلیت ارتقا به MSA 2040 را ارائه می دهد.

HP MSA 1040 ویژگی های استوریج

NUMBER OF CONTROLLER NODES2
PROCESSORS/MEMORY PER ARRAY2/-
NUMBER OF DRIVES99 SFF
48 LFF
TOTAL CACHE6GB
MAX FAST CACH (FLASH CACH)
ON-NODE CACHE6 GB
ARRAY ENCLOSURE(CHASSIS HEIGHT)
10 GBE ISCSI MAX TOTAL PORTS PER ARRAY
10GB/S FCOE HOST PORTS
MAX RAW CAPACITY480 LFF
178.2 SFF
RAID LEVELS0,1,5,6,10,50
NUMBER OF ADD-ON DRIVE ENCLOSURES3
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.